Održana radionica o komunikaciji na društvenim mrežama za provoditeljice projekta Temida
U veljači ove godine, održana je radionica pod nazivom "Komunikacija na društvenim mrežama", koju je glavna urednica Rodinog portala i community managerica Rodinih kanala na društvenim mrežama, Jasena Knez Radolović, održala za zaposlenice i volonterke Rode i Udruge za kreativni socijalni rad. Cilj radionice bio je educirati polaznice o načinu osmišljavanja i vođenja komunikacije na društvenim mrežama, pružiti im uvid u karakteristike različitih platformi, te ih osposobiti za izradu strategije komunikacije koja će efikasno doprijeti do ciljanih skupina.
Tijekom radionice, polaznice su se upoznale s temeljnim konceptima komunikacije na društvenim mrežama. Raspravljalo se o izradi strategije komunikacije, fokusirajući se na važnost postavljanja jasnih ciljeva i identifikaciju ciljanih skupina. Kroz osmišljavanje kampanje za društvene mreže koju udruge planiraju zajedno provesti, detaljno je istražen način definiranja ciljnih skupina, te su polaznice vježbale opisati predstavnike ciljnih skupina i njihovo ponašanje na različitim društvenim mrežama te prilagodbu komunikacije prema njima, u ovisnosti o njihovim karakteristikama i društvenoj mreži na kojoj komuniciramo.
Poseban naglasak bio je stavljen na važnost određivanja ciljanih skupina i razumijevanje njihovih potreba kako bi se osigurala efikasna komunikacija. Polaznice su stekle uvid u strategije formuliranja sadržaja, kao i načine odgovaranja na negativne komentare, stvarajući tako pozitivno okruženje na društvenim mrežama.
Također, polaznice su upoznate s različitim alatima i funkcionalnostima društvenih mreža koji olakšavaju planiranje, programiranje objava i praćenje učinka kampanja. Kroz praktične vježbe, osmislile su kampanju za društvene mreže, koju ćemo zajednički izraditi i objaviti na našim kanalima.
Radionica je rezultirala osnaženim znanjem i vještinama polaznica u području komunikacije na društvenim mrežama, te smo zajednički stvorile temelje za buduće uspješne kampanje.
#acfcroatia #acfhrvatska #acfprojekti
Projekt “Temida” financira Active Citizens Fund Hrvatska.