Provedeni projekti
RE-CY moda
Projekt ”RE-CY Moda” je osmišljen kako bi se učenicima, studentima ili već mladim dizajnerima koji se nalaze u evidenciji Hrvatskog zavoda za zapošljavanje, omogućilo stjecanje poduzetničkih znanja i vještina i kako bi ih se osposobilo za razvijanje vlastitih kreativnih potencijala što je vrlo bitno u njihovom zanimanju koje je deficitarno obrtničko/umjetničko zanimanje.
U okviru projekta organizirale su se kreativno/praktične radionice za mlade osobe koje su služile za razvijanje i razradu njihovih kreativnih ideja u detalje čime im se također na indirektan način podiglo samopouzdanje. Kreativne radionice su bile organizirane u prostoru naše udruge gdje su na raspolaganju imali svu infrastrukturu potrebnu za rad, pravu malu kreativnu platformu. Osim kreativno/praktičnih radionica organizirale su se i edukativne aktivnosti pod vodstvom stručnjaka iz područja (društvenog) poduzetništva.
Opći cilj
Osnažiti mlade sadašnje i buduće dizajnerice odjeće kroz proces razvijanja i stjecanja poduzetničkih znanja i vještina
Specifični ciljevi
Poticanje i osposobljavanje mladih osoba na razvoj i realizaciju vlastitih kreativnih potencijala
Educiranje mladih osoba iz područja (društvenog) poduzetništva i samozapošljavanja
Razvijanje ekološke svijesti o recikliranju tekstila kao jednog od najvećih zagađivača okoliša
Metode rada
Grupni rad
Edukativne aktivnosti
Organizacija posjeta hrvatskim modnim dizajnerima
Organizacija završne izložbe najuspješnijih radova
Projektne aktivnosti
kreativno/praktične radionice četvrtkom 17,30 – 20,30
Radionice iz poduzetništva – termini prema dogovoru
Partneri na projektu
Škola za modu i dizajn u Zagrebu
Tekstilno – tehnološki fakultet u Zagrebu
Projektne aktivnosti su besplatne. Projekt je financijski podržan od strane Ministarstva za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku.
Projektne aktivnosti odvijaju se u prostorima Udruge za kreativni socijalni rad, Lopatinečka 17, Vrbani.
Za sva dodatna pitanja obratite nam se na telefon: 01/55 32 966 ili 091/605 0938.