Provedeni projekti

Kroz igru do životnih vještina

 
kroz_igru_do_zivotnih_vjestina.jpg
 
 

Pravodobno poduzimanje odgovarajućih preventivnih mjera pomoći će spriječiti razvoj rizičnih ponašanja te poremećaja u ponašanju kod djece predškolske dobi, kroz razvoj socijalne kompetentnosti djeteta. Istraživanja pokazuju da socijalna kompetencija usvojena u predškolskoj dobi, ostaje stabilna i u školskoj dobi.


Svrha projekta “Kroz igru do životnih vještina” je omogućiti djeci predškolske dobi koja pokazuju neprihvatljiva i rizična ponašanja da postanu socijalno kompetentna, smanje mogućnost razvoja problema u ponašanju te tako unaprijede kvalitetu života.

S obzirom na sve veću pojavnost problema u ponašanju djece rane i predškolske dobi među kojima se značajno ističe problem nepoželjnog ponašanja, odgajatelji i roditelji susreću se s velikim izazovom u prevenciji istog.

Korisnici:

Djeca koja pohađaju vrtić, u dobi od 5 do 7 godina

Roditelji djece uključene u aktivnosti

Aktivnosti:

  • Psihosocijalne radionice za djecu – 3x tjedno u trajanju od 45 minuta

  • Sportske radionice za djecu – 3x tjedno u trajanju od 45 minuta

  • Kreativne radionice za djecu – 3x tjedno u trajanju od 45 minuta

  • Edukativne radionice za roditelje – 2x mjesečno u trajanju od 1,5 sat

  • Igraonica za djecu – 1x tjedno u trajanju od 1,5 sat

  • Savjetovalište za roditelje i djecu – 2x tjedno u trajanju od 3 sata

Vrijeme provedbe:

1. 11. 2016. - 31.10. 2017. , 01.11.2018. - 31.10.2019.

Mjesto provedbe:

Zagreb

Donator:

Zaklada “Hrvatska za djecu”

Rezultati:

  • Kroz sudjelovanje na radionicama djeca su povećala učinkovitost u odnosima s drugom djecom, ojačala socijalne vještine te poboljšala komunikacijske vještine. Zbog svega navedenog poboljšali su se odnosi u grupi te su djeca bolje funkcionirala u grupi.

  • Smanjio se broj neprihvatljivih i/ili rizičnih ponašanja (izražavanje emocija na neprihvatljivi način, agresija, udaranje, psovanje, pljuvanje, vikanje, ne komuniciranje s drugima, bacanje po podu, ljutnja). Zbog svega navedenog djeca su bolje funkcionirala u grupi s ostalima. To je procijenjeno od strane njihovih odgajatelja, te roditelja.

  • Svime navedenim doprinosi se smanjenju mogućnosti razvoja poremećaja u ponašanju te poboljšanju kvalitete života djece.

  • Roditelji su kroz sudjelovanje na radionicama dobili znanja i vještine kako se nositi s neprihvatljivim ponašanjima djece, kako reagirati na njih, o novim metodama rada i provođenja slobodnog vremena sa s djecom.

 
Previous
Previous

PAC - Prisoners' Active Citizenship

Next
Next

Boje i linije otkrivaju mene